e-Delovodnik

Spletna aplikacija za vodenje vhodne, izhodne in notranje dokumentacije

  • prihranek na času do 40%
  • enostaven vnos dokumentov in hitro iskanje
  • prenos v Popis oddanih pošiljk
  • dodajanje priponk dokumentom, skeniranje
  • enostavno prilagodljiv brez programskih posegov
  • podpora varnostnim standardom Banke Slovenije
  • podpora standardu ISO 9001 in ISO 14001
Novosti v ver. 5.0:
  • klasifikacijski načrt (CSD, Šolstvo...)
  • VODENJE ELEKTRONSKE POŠTE

združljiv z obrazci
Pošte Slovenije
(popis, AR, ZUP)
samo
9 EUR
na mesec
(cenik tukaj)

e-Delovodnik - Spletna aplikacija za vodenje vhodnih, izhodnih in notranjih dokumentov

e-Delovodnik je spletna aplikacija, s katero boste prihranili veliko dragocenega časa, tudi do 40%. Vpisovanje pošte in dokumentov po standardih ISO 9001 in Zakonu o splošnem upravnem postopku ter tiskanje obrazcev po standardih Pošte Slovenije so samo nekatere izmed funkcionalnosti te aplikacije.

Aplikacija omogoča zelo enostavno iskanje zapisov, saj lahko iščemo zapise po kateremkoli filtru, tako npr. lahko za določeno stranko v nekem obdobju poiščemo pošto po klasifikacijski številki, zadevi, vrsti dokumenta, datumu, obdobju, splošnem opisu, znesku itd.

Aplikacija pa nam omogoča tudi izpis na papir za določen dan ali za določen dokument, ki smo ga poiskali s pomočjo filtrov. Izpis vam nadomesti vaše knjige prejetih in oddanih pošt oziroma dokumentov, v katere ste do sedaj ročno vpisovali pošto in dokumente.
Lahko pa se odločite tudi za zakonsko skladno elektronsko arhiviranje dokumentov.

Da si lažje predstavljate, kaj Vam aplikacija ponuja, si preberite kratek spisek funkcionalnosti:
  • vpisovanje vhodnih, izhodnih in notranjih dokumentov
  • Vodenje elektronske pošte
  • klasifikacija dokumentov oz. pošt (enoten klasifikacijski načrt)
  • določanje vrste dokumentov oz. pošt
  • opominjanje na pripravo dokumentov oziroma dogodke vezane za določene dokumente
  • dodajanje priponk
  • skeniranje dokumentov
  • zakonsko skladno arhiviranje dokumentov
  • črtna koda
  • avtomatsko dodajanje zaporedne številke vhodnim, izhodnim in notranjim dokumentov
  • možnost ločenega vodenja zaporedne številke za določen vhodni in izhodni dokument
  • prenos vhodnih dokumentov na določenega zaposlenega
  • možnost razmnoževanja vhodnih dokumentov za posamezne ali vse zaposlene
  • simultano vpisovanje vhodih, izhodnih in notranjih dokumentov na več delovnih mestih
  • pregled in zgodovina dokumentov
  • šifranti poštnih številk, zaposlenih, oddelkov, vrst pošte, ...
  • zgodovina dokumentov po podjetjih, zaposlenih, datumih, stanju, prenosu, ...
  • podpora varnostnim standardom Banke Slovenije
  • podpora standardu ISO 9001 in ISO 14001
  • podpora standardom Pošte Slovenije
  • izpis obrazcev Pošte Slovenije:
    • AR obrazec
    • AR povratnica
    • ZUP
    • popis oddanih pošiljk